2013. április 26., péntek

Vissza vagyok

Nos, miután a bojticsirke.freeblog.hu meghótt, eldöntöttem, hogy ideje máshol folytatnom.
Többen megróttak már, hogy ideje lenne életjelt adnom, így engedve a nyomásnak itt vagyok.
Nem mintha nem élvezném az írást, de olyan jó, amikor kicsit kéreti magát az ember és persze van is, aki kéri. Ezúton is köszönöm! :)

Sok minden történt velem az elmúlt időben. Egy részéről babonából nem beszélek, egy részéről személyes mivolta miatt. Legyen elég annyi, hogy boldog vagyok. Ez nem szorul magyarázatra, szerintem. Minden kezd úgy alakulni, ahogy akarom.

Nem tudok hazamenni a lányom ballagására. Azt hittem, sikerülni fog, de anyagilag egyszerűen nem fér bele. Jelen pillanatban ez az egyetlen dolog, ami szomorúvá tesz. De még most is reménykedem a csodában, hogy történik valami, ami segít megoldani a repülőjegy vásárlás kérdését. Egyre kevésbé esélyes, hiszen jövő szombaton lesz, de mégis reménykedem és hiszem, hogy hazajutok. Tudom, szkeptikusék azt mondják a fejemben is, hogy mondj le róla, de azért sem. A szkepticizmus mondjon le! Mert én nem fogok. Uff.

2 megjegyzés: